2011. július 16.

Dolgozom- de kinek

Sokat panaszkodnak a vállalkozók, hogy nem megy a bolt stb., mások pedig csak legyintenek, hogy mit nyavalyog, hiszen "csak" magára van gondja. Na én most bekerültem a sűrűbe, és mellbe-, illetve zsebbevágó tapasztalatokkal lettem gazdagabb.
Az oké, hogy az ellenőrök léteznek, jönnek, megnéznek, vizsgálódnak és ha minden rendben, sárga csekket maguk után hagyva elmennek. Oké, hiszen az a dolguk. Na de ENNYIEN?
Lássuk csak:
-Népegészség ellenőr. Jött, körülnézett, jegyzőkönyvezett, csekket hagyott, elment. Nem büntetett, de hiányosságot talált, egy hónap múlva megint jön. S hogy mi hiányzott? Hát az egérfogó, valamint az egérfogóról vezetett füzetecske, amiben memorizálom a fogó vásárlásának és lehelyezésének pontos idejét, "fogási napló" vezetése, stb. Még szerencse, hogy a leendő áldozatot nem kell besorolni fajta szerint, bár nem tartom kizártnak ennek jövőbeni bevezetését.
-Érintésvédelmi ellenőr. Jött, körülnézett, azt ígérte ha elkészíti a jegyzőkönyvet visszajön és "megegyezünk".
-Tűzbiztonsági ellenőr. Jött, körülnézett, figyelmeztetett, hogy tartsak a tisztítószerek mellett gumikesztyűt (pfúj), mert az alapfelszereltség, aztán azt ígérte ha elkészíti a jegyzőkönyvet visszajön és "megegyezünk"
-Tiszaújvárosi tűzoltóságtól ellenőr. Csütörtökre adott időpontot, addig biztosítanom kell az előtte levő két ellenőrtől (érintésvédelmi és tűzbiztonsági) származó jegyzőkönyveket bemutatásra. Összeget még nem mondott.
Egyelőre ennyien voltak rám kíváncsiak, de sajnos még jó páran fenik a fogukat a jövedelmemre.
Hogy elviszik a bevételt amiből árut kellene bővítenem? Hogy rezsit és hiteltörlesztést kell fizetnem? Hogy járulékaim vannak? Hogy élnem is kellene valamiből? Kit érdekel!! Mikrovállalkozó lettem, amit főztem megehetem. Hajrá, a vállalkozóké a jövő!! Dolgozzunk, hisz belőlünk is élni kell valakinek.
Ja, és közben ne felejtsem el megnézni az egérfogót!!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése